TTCMOTTrådstart2008-10-09Någon som vet var releet sitter?
Det sitter ett svart relä med vit sockel vid säkringsdosan inne i kupe'n.
Tack Poke för ditt svar:)
Jaha! Skall man demontera den förstärkningsbalen som sitter för dosan då eller går det att få fram säkringdösan utan att göra de?
Kontrollera även varningsblinkerknappen då den kan glappa och göra så att blinkersen hänger sig på S/V40.
Hittade felet:) Ett fjädrande kontaktbläck inne i releet har brustit.
Cchrister bonath2009-07-24 · #@clem 37139 wrote:Kontrollera även varningsblinkerknappen då den kan glappa och göra så att blinkersen hänger sig på S/V40.
Skulle du vilja utveckla det mera, min blinkers på v40an blinkar lite random och hänger sig ibland, menar du att det är varningsblinkersknappen som e kass?
Cchrister bonath2009-07-25 · #Tack! Ska genast ut och kolla om jag blir klok på det :)