BBaltimoreTrådstart2003-11-23Funderar på att köpa en 318ti, kompaktmodellen alltså. Tror att den är hyfsat pigg, 140 hk i en så pass liten bil gör nog att den kan röra på sig om man så vill.
Är intresserad av att få synpunkter ang. denna bilmodell från er som kan BMW!
kolla på denna sida där kan du nog få mycke tipps om bmw
https://www.autopower.se/Tack så mycket för svaret, verkar vara en kanonsida det där.