Hallå
Vad är det för hästkrafter i denna motor (E30 borde det vara). Är fyrhjulsdriften bra i sladdsynpunkt, tänker på att de brukar driva lite mer på bakhjulen hos BMWs 4wd.
Slutligen är det en bra bil?
Vad är det för hästkrafter i denna motor (E30 borde det vara). Är fyrhjulsdriften bra i sladdsynpunkt, tänker på att de brukar driva lite mer på bakhjulen hos BMWs 4wd.
Slutligen är det en bra bil?