Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

BMW 325ix 1988

Startad av Hertigen · 2003-01-15 · 1 svar

HertigenTrådstart
Hallå

Vad är det för hästkrafter i denna motor (E30 borde det vara). Är fyrhjulsdriften bra i sladdsynpunkt, tänker på att de brukar driva lite mer på bakhjulen hos BMWs 4wd.

Slutligen är det en bra bil?
50sman
Hej!

Vet ej! Men om du ställer samma fråga på www.bmwpower.nu i deras forum så får du nog svar.

:)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil