Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bmw 520/325 e34

Startad av ankan_bmw · 2008-06-09 · 0 svar

ankan_bmwTrådstart
jag har en bmw 520 med 325 motor i -89 e34. allt sitter som det ska men mororn sitter 1 deci för långt fram. vet ej vad felet är. om det är lådan eller nått annat? tacksam för svar

Fler trådar i Hjälpforumet Bil