jag har en bmw 520 med 325 motor i -89 e34. allt sitter som det ska men mororn sitter 1 deci för långt fram. vet ej vad felet är. om det är lådan eller nått annat? tacksam för svar
ja det är alltså en bmw 520 med 325 -89 e34 motor i. de är bara ett litet problem. den vill inte få nån gnista. har bytt tändspole fördelar lock rotor tändkablar. med den startar inte ändå.