Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

BMW 635?

Startad av Krister Lindholm · · 5 svar

Krister LindholmTrådstart
Nån som vet nåt om BMW 635? Är den nåt att ha? funderar på att köpa o vill veta allt! :-)
Krister Lindholm
Årsmodell, utrustning, pris & skick är bra att veta :-)

Sen en motivering till att inte välja en 540 eller 740 istället. ;-)
Jag tycker att både 5-serien & 7-serien är snyggare & stilrenare bilar rent generellt.
clarkbones
jag har en 530 redan och tycker att 635 verkar va en billig bruksbil med stil :-) har du provat nån?
Ratten
E24 är grymt fräck (särskilt fronten) och har hög kultstatus!

https://www.bmwworld.com/models/e24.htm
Krister Lindholm
Quote:
On 2002-03-03 23:44, Greymane wrote:
jag har en 530 redan och tycker att 635 verkar va en billig bruksbil med stil :-) har du provat nån?

Nope, det enda "häftiga" jag testat är en 540 & den gillade jag pga V8:ans karaktär, automatlådan & ja.. i stort sett allt :-)

Det känns som att 6-serien är överflödig på nått sätt.. Antingen har man en vass 5-serie eller en vräkig 7-serie, så ser jag det :-)

Jag vill ha en 850, men det kan man väl glömma att få råd med :/
Ratten
Hade inte 8-serien haft popup-lampor hade den varit kalasfräck. Den är ju snygg, men jag hade hellre sett att den haft lampor á la Nissan 300ZX (kanske går att ordna?).

Fler trådar i Hjälpforumet Bil