KKrister LindholmTrådstartNån som vet nåt om BMW 635? Är den nåt att ha? funderar på att köpa o vill veta allt! :-)
Årsmodell, utrustning, pris & skick är bra att veta :-)
Sen en motivering till att inte välja en 540 eller 740 istället. ;-)
Jag tycker att både 5-serien & 7-serien är snyggare & stilrenare bilar rent generellt.
jag har en 530 redan och tycker att 635 verkar va en billig bruksbil med stil :-) har du provat nån?
E24 är grymt fräck (särskilt fronten) och har hög kultstatus!
https://www.bmwworld.com/models/e24.htm
Quote:
On 2002-03-03 23:44, Greymane wrote:
jag har en 530 redan och tycker att 635 verkar va en billig bruksbil med stil :-) har du provat nån?
Nope, det enda "häftiga" jag testat är en 540 & den gillade jag pga V8:ans karaktär, automatlådan & ja.. i stort sett allt :-)
Det känns som att 6-serien är överflödig på nått sätt.. Antingen har man en vass 5-serie eller en vräkig 7-serie, så ser jag det :-)
Jag vill ha en 850, men det kan man väl glömma att få råd med :/
Hade inte 8-serien haft popup-lampor hade den varit kalasfräck. Den är ju snygg, men jag hade hellre sett att den haft lampor á la Nissan 300ZX (kanske går att ordna?).