Hjälp! Jag har en Bora som jag nu mer och mer får problem med att starta om jag misslyckats med att starta den 1:a ggn. Alla lamporna lyser på intrumentpanelen. Verkar som om den inte "tänder" till ordentligt. Batteriet är nytt. Lamdasond och tändspole nr 4 är bytt. Vid ett tillfälle har olje lampan lyst och STOPP indikerade på instrumentpanelen.
Ibland när bilen inte startat, då har det sedan hänt att bilen startat men inte helt rätt, batterilampan lyser och den går på halvfart. När batterilampan sedan slockanat då låter motorn som den ska och och jag kan åka iväg med den. Verkstaden vet inte vad som är fel. Hjälp:confused:
Ibland när bilen inte startat, då har det sedan hänt att bilen startat men inte helt rätt, batterilampan lyser och den går på halvfart. När batterilampan sedan slockanat då låter motorn som den ska och och jag kan åka iväg med den. Verkstaden vet inte vad som är fel. Hjälp:confused: