Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Bra verkstad i Sthlm söderort?

Startad av martin · 2006-03-13 · 1 svar

martinTrådstart
Hej! Efter att ha sett Aschberg på tv3 och alla slarviga korrumperade verkstäder blir man tveksam att lämna in bilen. Jag har ett avgasrör som läcker och bluddrar. Kan ni inte ge mig tips på en bra, duktig, och schysst verkstad som ni kan rekommendera? Eller ska jag ta den till Toyota aukt. verkstad?
wicke
Mitt råd är att välja någon mindre verkstad som bryr sig om kunderna och vill ha de kvar. Mycket billigare o lika bra är de om inte bättre. Det är mitt råd i iaf. Synd att du inte bor i Linköping för har precis startat bilservice i liten skala hemma i verkstan. Lycka till!!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil