Meningen är att den mycket riktigt skall bibehålla bränlsetrycket efter det att motorn stannat, för garanterat problemfria omstarter,, och det är flera bilar som jag på grund av att dessa varit helt genomrostade helt demonterat och det har inte varit några som helst skillnader, varken kall eller varm.
Så den kan du mycket troligt demontera utan att det blir några startproblem, det är min erfarenhet iaf,, för pumpen är annars mycket snabb på att bygga upp behövligt bränsletryck.
Så den kan du mycket troligt demontera utan att det blir några startproblem, det är min erfarenhet iaf,, för pumpen är annars mycket snabb på att bygga upp behövligt bränsletryck.