Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bränslefilter???

Startad av mynameisEmil · 2009-09-19 · 4 svar

mynameisEmilTrådstart
hur byter man bränslefilter och vart brukar det sitta?
anden__z
En omöjlig fråga då bränslefiltret kan sitta olika beroende bilmodell. Kan sitta vid tanken ,vid motorn eller under bilen osv.....
zidijan
:confused: :confused::confused:vilken bil gäller det:rolleyes:
slirfeldt
Är det carisman eller corbodan som du i tidigare inlägg omnämt? Så sitter bränslefiltret troligt på undersidan med endera snabbkopplingar eller vanliga slangklämmor. :-)
sigge21
Ja, ett tips är ju att tala om vad det gäller för bil, annars kan det ju bli svårt att få hjälp.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil