MmynameisEmilTrådstart2009-09-19hur byter man bränslefilter och vart brukar det sitta?
En omöjlig fråga då bränslefiltret kan sitta olika beroende bilmodell. Kan sitta vid tanken ,vid motorn eller under bilen osv.....
:confused: :confused::confused:vilken bil gäller det:rolleyes:
Är det carisman eller corbodan som du i tidigare inlägg omnämt? Så sitter bränslefiltret troligt på undersidan med endera snabbkopplingar eller vanliga slangklämmor. :-)
Ja, ett tips är ju att tala om vad det gäller för bil, annars kan det ju bli svårt att få hjälp.