Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Bränslenål som har fått spasmer

Startad av V6 Power · 2006-05-26 · 0 svar

V6 PowerTrådstart
Morsans MB 190 E-88:s bränslenål fladdrar som en galning när man kör. Vad kan det vara för fel? givaren som har fått dåndimpen eller?? Inget när man står stilla iaf.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil