Pumpen i denna modell sitter i tanken och i kombination med tankgivare som dessvärre troligt måste demonteras, såvida det inte på dom senaste modellerna finns avsedd inspektionslucka under baksätet.
Pumpenheten ser iaf ut som så: https://bilder.lagabasen.se/delar/1105/110512761vy1.jpg och är man annars händi går det att montera en ny lös bränslepump till denna enhet, annars är en bättre begagnad dito som gärna kommit från en bil med s¨å låga mil som möjligt att föredra.
Är det problem med bränslepumpen annars?
Pumpenheten ser iaf ut som så: https://bilder.lagabasen.se/delar/1105/110512761vy1.jpg och är man annars händi går det att montera en ny lös bränslepump till denna enhet, annars är en bättre begagnad dito som gärna kommit från en bil med s¨å låga mil som möjligt att föredra.
Är det problem med bränslepumpen annars?