Vet att det finns verktyg för att skruva tillbaka kolven i saab-ok, men vågar inte svära på att det är så i ditt fall. Själv brukar jag ge en rejäl dos 5-56/Wd40 innanför dammtätningen och pressa tillbaks den med en liten tving.
Någon som vet hur man får tillbaka bromskolven på en saab 900 -92?
Den är helt ok, men går bara till en viss gräns.
Den är helt ok, men går bara till en viss gräns.