Kom inte riktigt ihåg dess konstruktion,, men finns det greppspår i kolvarna skall dom skruvas in och i så fall har Biltema smidiga sådana verktyg, annars bör inte dessa ställa till det allt för mycket.
Hej.
Skall byta bromsar bak på en Passat Tdi 98.Har tagit loss oken men lyckas inte få in kolvarna hur mycket jag än tar i.Handbromsen verkar i oket med så jag undrar om det kan vara det som spökar. Nån själjustering kanske?? Tips och ideer tack..Kolvarna går utåt hur fint som helst och det har inte vart problem med kärvande bromsar innan..
Jesper..
Skall byta bromsar bak på en Passat Tdi 98.Har tagit loss oken men lyckas inte få in kolvarna hur mycket jag än tar i.Handbromsen verkar i oket med så jag undrar om det kan vara det som spökar. Nån själjustering kanske?? Tips och ideer tack..Kolvarna går utåt hur fint som helst och det har inte vart problem med kärvande bromsar innan..
Jesper..