Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

bromsproblem.

Startad av folkabuss82 · 2010-05-16 · 2 svar

folkabuss82Trådstart
Nya dagar = nya problem..
märkte på folkabussen att bromsarna inte tog ordentligt så bestämde för att lufta systemet. kom till vä b och myckt riktigt, en del luft. fick luftat så pedalen kändes ok (tog ungefär på mitten) och då märktes ett problem(?)
det pyser någonstans under bussen. kommer även någon sorts rök som luktar mysko :( hål på systemet? var kommer röken ifrån?
porrjakob
Vart kommer den röken då?
Mittunder, fram , bak?
Har den en värmare?
Pappa Meck
Röken kom där fram. rätt under golvet på förarsidan ungefär. vet inte om det kan finnas en värmare. mina kunskaper är på amatörnivå om man säger så.. har bara haft bussen i 1 år så sitter inte på mycket fakta heller tyvärr :/. finns det någon nära varberg som vill ta sig en titt så är det bara att höra av sig. ;)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil