Bromsarna på min Laguna har börjat tappa bromsverkan. Det känns som man trampar på en tvättsvamp när man bromsar. Det går inte ens att få abs:en att aktiveras när man panikbromsar.
Jag har inte kunnat se något läckage, belägg och skivor är felfria eller nyligen utbytta, bromsvätskenivån är korrekt, bromskolvarna är inte fastrostade. Det som saknas med andra ord är bromskraften.
Tacksam för tips.
Jag har inte kunnat se något läckage, belägg och skivor är felfria eller nyligen utbytta, bromsvätskenivån är korrekt, bromskolvarna är inte fastrostade. Det som saknas med andra ord är bromskraften.
Tacksam för tips.