Om det inte läcker nånstans så borde det vara huvudbromscylindern ja.
Vad är felet när man tappat en krets i bromssystemet (primiära kretsen)
kan man utgå från att det är huvudbromscylindern eller kan det vara bromsvarningsventilen??
Någon som kan detta??
kan man utgå från att det är huvudbromscylindern eller kan det vara bromsvarningsventilen??
Någon som kan detta??