Nej det bör inte finnas någon större skillnad iaf av dom 4-5 pumpar från Biltema jag bytt på olika bilar, möjligtvis att nya pumpar oavsett fabrikat allmänt låter lite mera då slitna pumpar kan vara lite tystare, så det är förmodligen hel riktigt även i ditt fall
Hej på er. Har bytt bensinpump, givetvis en från biltema., bilen går fin fint, men pumpen låter mer än den gamla,. har någon samma erfarenhet?