Hallå
Är i princip lika som på audi 100.Kan eventuelt skilja på åtdragningsmomentet på centrumbulten. Drivaxeln kan man skruva loss vid inre drivknuten (smart lösning så slipper oljan i lådan rinna ut)Lite mer jobb på högersidan då man måste lossa ett skydd för inre drivknuten.
Här är en bra guide på hur damasken bytes ,men det blir ju samma jobb.
https://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1246/a1246.php
Är i princip lika som på audi 100.Kan eventuelt skilja på åtdragningsmomentet på centrumbulten. Drivaxeln kan man skruva loss vid inre drivknuten (smart lösning så slipper oljan i lådan rinna ut)Lite mer jobb på högersidan då man måste lossa ett skydd för inre drivknuten.
Här är en bra guide på hur damasken bytes ,men det blir ju samma jobb.
https://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/data/a1246/a1246.php