Det beror på om du har stora eller lilla drivknuten på sierran?
Den stora knuten är skruvad med 6-st bult i båda ändar.
Det är troligtvis den stora knuten om det är v6:an. Om det är stora knuten så räcker det att släppa ner axeln i ena änden. Enklast är att släppa ner den inne vid diffen.
Den stora knuten är skruvad med 6-st bult i båda ändar.
Det är troligtvis den stora knuten om det är v6:an. Om det är stora knuten så räcker det att släppa ner axeln i ena änden. Enklast är att släppa ner den inne vid diffen.