DET ÄR JÄTTEBÖKIGT MAN MÅSTE RIVA AV HELA INSTRUMENTPANELEN !!!
det tar ca 5-8 timmar för en otränad och lika långtid att sätta tillbaka den.
innan du gör det några frågor
hur länge har du haft bilen ??
har du hällt i kylarcement / tätning ?? ärd et troligt att förra ägaren gjort det ??
Det kan vara viren som öppnar & stänger värmekranen som det är fel på
som drivs av ratten med rött och blått på
har för mej att värmen är på alltid på den bilen och att reglaget bara reglerar ett spjäll / lucka som blandar kall och varm luft.
Luktar det glykol i bilen ?? = sött - immar det på rutorna ?
är det vått på golvet sidan om kardantunneln ?
gör en sökning här på motorforumet porova olika ord tex värmepaket golf eller dålig värme etc låt fantasin spela och du hittar andra som haft samma problem
det tar ca 5-8 timmar för en otränad och lika långtid att sätta tillbaka den.
innan du gör det några frågor
hur länge har du haft bilen ??
har du hällt i kylarcement / tätning ?? ärd et troligt att förra ägaren gjort det ??
Det kan vara viren som öppnar & stänger värmekranen som det är fel på
som drivs av ratten med rött och blått på
har för mej att värmen är på alltid på den bilen och att reglaget bara reglerar ett spjäll / lucka som blandar kall och varm luft.
Luktar det glykol i bilen ?? = sött - immar det på rutorna ?
är det vått på golvet sidan om kardantunneln ?
gör en sökning här på motorforumet porova olika ord tex värmepaket golf eller dålig värme etc låt fantasin spela och du hittar andra som haft samma problem