Ta en titt på alla GTI-bilar från den tiden, Golf, Peugeot 205, Kadett GSI m fl... Även BMW 323,325 är skojsiga bilar. Finns ganska mycket att välja på, men när det gäller den här typen av bilar är det sällan man gör ett billigt kap då de flesta är buskörda och de billiga bilarna har förmodligen ett pris därefter. Syna noga och stressa inte med att skaffa en bil!
Hej!
Är rätt ny här på forumet, och skulle behöva er hjälp!
Ska nämligen sälja min Volvo 740, som har gått bra och allt, men jag börjar bli gode less på att.. ja, jag vet inte, på bilen i sig, och ja, jag vet inte!
Och funderar på något mindre, och med lite mer kraft och fart i..
Har kollat lite på Ford Escort RS 2000, men hörde att rosten var ett problem på Ford, men om ni kan komma på något i stil med den!
så det ska vara!
En bil från 90-talet
ligga upp till 30.000 i pris
inte tragiskt många mil
och vara åtminstone lite rolig att köra!
Tack på förhand
Är rätt ny här på forumet, och skulle behöva er hjälp!
Ska nämligen sälja min Volvo 740, som har gått bra och allt, men jag börjar bli gode less på att.. ja, jag vet inte, på bilen i sig, och ja, jag vet inte!
Och funderar på något mindre, och med lite mer kraft och fart i..
Har kollat lite på Ford Escort RS 2000, men hörde att rosten var ett problem på Ford, men om ni kan komma på något i stil med den!
så det ska vara!
En bil från 90-talet
ligga upp till 30.000 i pris
inte tragiskt många mil
och vara åtminstone lite rolig att köra!
Tack på förhand