ta hjälp av en kompis åsså knackar ni försiktigt med varsin mejsel och hammare på den från varsit håll så ni får vrid på den.... risken är hög att du förstör den men det kryllar av dylika på skroten så de inga problem att få ut en ny.
Lite osäker på 92:ans sån saab men är det inte två pumpar på den en i tanken å en under golvet..? är det så bör bilen gå även om "bara" tankpumpen gett upp
Lite osäker på 92:ans sån saab men är det inte två pumpar på den en i tanken å en under golvet..? är det så bör bilen gå även om "bara" tankpumpen gett upp