Den bör du se till att få bytt tämligen snart, då smuts osv snabbt kommer in och knutens död är ett faktum,, speciellt med mycket grusvägsåka, har själv bytt aldelles för många drivknutar bara för att man inte bytt spruckna damasker i tid.
Kan vara lite knöliga att byta och iaf viss mekvana krävs för byte av dessa, men med en reparationshandbok för modellen bör det ändå gå i land, fanns med detta för ett antal år sedan så kallade delbara damasker som då kunde bytas utan demontering av drivaxeln, men dom flesta ansåg att detta inte fungerade speciellt länge.
Kan vara lite knöliga att byta och iaf viss mekvana krävs för byte av dessa, men med en reparationshandbok för modellen bör det ändå gå i land, fanns med detta för ett antal år sedan så kallade delbara damasker som då kunde bytas utan demontering av drivaxeln, men dom flesta ansåg att detta inte fungerade speciellt länge.