du behöver bara byta knuten !!!
Det enklaste är att plocka loss hela spindeln
Lägg en träkloss under övre länkarmen innan du hissar upp bilen så låser sig fjädern skruva loss övre och nedre spindelleden och ta bort bromsoket. ta loss styrleden sedan är det bara att ta loss slangklämman på inre drivknuten och dra rakt ut ta loss centrumbulten som håller drivknuten återmontera hjulet lägg det på lämplig plats (typ två bänkar) så drivnuten kan hänga fritt under. Dundra på med släggan på drivkuten så åker den ut ur hjullagret. Sen demonterar du drivaxeln. det sitter en låsring någonstans inne bland kletet (torka rent så ser du)
Det enklaste är att plocka loss hela spindeln
Lägg en träkloss under övre länkarmen innan du hissar upp bilen så låser sig fjädern skruva loss övre och nedre spindelleden och ta bort bromsoket. ta loss styrleden sedan är det bara att ta loss slangklämman på inre drivknuten och dra rakt ut ta loss centrumbulten som håller drivknuten återmontera hjulet lägg det på lämplig plats (typ två bänkar) så drivnuten kan hänga fritt under. Dundra på med släggan på drivkuten så åker den ut ur hjullagret. Sen demonterar du drivaxeln. det sitter en låsring någonstans inne bland kletet (torka rent så ser du)