Hej! Håller på och byter min drivknut på min volvo s70 glt-99 men får inte in kulorna i själva drivknuten/drivhuset. När jag stoppar in kulorna låser allt sig och det är helt fel. Har surfat runt lite på garaget och google och sätt många som har samma problem men ingen har skrivit hur man ska göra för att få in kulorna på rätt sätt. Någon som har eller har haft samma problem som kan hjälpa mig?
Mycket tacksam för svar!
Mycket tacksam för svar!