Hur kommer man åt kupefläkten i en Audi 80 från slutet av 90-talet?
Sitter nog bakom hanskfacket som på de tidigare modellerna.
den här kan kanske hjälpa förvisso en engelsk sida så jag vet inte hur mycket det är ändrat för en högerstyrdbil.
https://www.blower-motor-resistor.co.uk/audi-80-blower-motor-resistor.htmlPrecis och efter en snabbkoll på audiforumet är det citerat: "Du kommer åt kupefläkten om du tar ner handskfacket, det är absolut inga problem..
Det kan vara lite pilligt och trångt men det är inget stort ingrepp iaf."