Hejsan forumet. Lite av en kris här just nu. Termostaten har lagt av så bilen blir stekhet på ungefär två minuter. Jag måste ha den här bilen fungerande imorgon för att ta mig till/från jobbet, så jag har skaffat en ny termostat till bilen. Nu till frågan: Vart i hela världen sitter termostaten på en Toyota Corolla -90:a? Finns det någon som vet detta skulle jag bli obeskrivligt glad... Tack på förhand.