MickeGolf wrote:
Hej
ska ta och byta växellåda på min golf diesel -86 (4-vxl)
undrar om det e någon som vet om jag bara kan stoppa i en låda (5-vxl)från en golf bensinare (samma årsmodell givetvis)?
har nämligen hört både ja och nej från olika som påstår sig att veta.
ska ta och byta växellåda på min golf diesel -86 (4-vxl)
undrar om det e någon som vet om jag bara kan stoppa i en låda (5-vxl)från en golf bensinare (samma årsmodell givetvis)?
har nämligen hört både ja och nej från olika som påstår sig att veta.
Beror på!
Kolla data på utväxlingen om den stämmer bara!
Christer