packningsklister på packningarna behövs annars ska det väl bara vara att skruva på.... Sitter pumpen på kamremmen är det ett "något" större jobb.....
Jag ska byta vattenpump på min opel omega 88 2,0 i någon som vet om det är något speciellt att tänka på.