Det kommer bli svårt att täta detta läckage med hjälp av ett tätningsmedel.Du får nog demontera pumpkonsollen igen och byta ut packningen.Minns inte hur det ser ut på en escort-93 men förmodligtvis så sitter det en gummiring som tätning.
Hej,
Har en Ford Escort-93 där förra ägaren bytt bränslepump. Grejen är att det tycks inte ha blivit helt tätt vid locket där pumpen sitter. Finns det något tätningsmedel som man kan använda?
Läcker endast vid full tank.
Tack på förhand!
Har en Ford Escort-93 där förra ägaren bytt bränslepump. Grejen är att det tycks inte ha blivit helt tätt vid locket där pumpen sitter. Finns det något tätningsmedel som man kan använda?
Läcker endast vid full tank.
Tack på förhand!