Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

C-lås Polo, behöver hjälp!

Startad av polo97 · 2008-12-22 · 2 svar

polo97Trådstart
Hejsan.
Jag hade min polo 97:a stående i cirka två veckor och när jag sen skulle använda den så fungerade inte centrallåset. Under dessa två veckor så var det minudgrader några dagar (om det kan påverka).
Man måste nu låsa upp de två dörrarna för sig och bakluckan är alltid upplåst. Vad kan det vara för fel?
Jag har kollat säkringen och den är hel. För några månader sen dog även min högra fönsterhiss, men har nog inget samband.
Vore jättetacksam för hälp!
slirfeldt
Om detta fel uppstod under den tiden då det var minusgrader kan det finnas visst samband, då det är flera med liknande modeller fått snarlika problem utan att det tycks rapporterats om eventuella lösningar på problemet.
tjej_med_golf
ingen annan som tro sig veta?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil