SsilloTrådstart2003-08-30När jag låser bilen så låser den först alla dörrar, sen låser vänster bakdörr upp sig igen (går inte att låsa).
Vad kan det vara för fel???
Kolla att mekanismen inte kärvar någonstans, det låter som att motorns överhettningsskydd löser ut. Bara en vild gissning...
/T