Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

caddy 88

Startad av Ingemar Persson · 2011-07-23 · 1 svar

Ingemar PerssonTrådstart
Hej!Vad är det som hänt min trotjänare?Stod still med tvåan i och koppling nere så small det till som något brast??
slirfeldt
Högst troligt att kopplingsvajern gick av och speciellt om nu ingen som helst motstånd finns i kopplingspedalen. Rätt lätt med att byta kopplingsvajer på denna.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil