Högst troligt att kopplingsvajern gick av och speciellt om nu ingen som helst motstånd finns i kopplingspedalen. Rätt lätt med att byta kopplingsvajer på denna.
Hej!Vad är det som hänt min trotjänare?Stod still med tvåan i och koppling nere så small det till som något brast??