Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Caddyproblem!

Startad av Ingemar Persson · 2011-09-16 · 0 svar

Ingemar PerssonTrådstart
Hej!
Är det någon som vet om man kan använda spakstället till 4växlad låda om jag byter till en 5växlad dito?De gäller en Caddy-88.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil