Hej!
Är det någon som vet om man kan använda spakstället till 4växlad låda om jag byter till en 5växlad dito?De gäller en Caddy-88.
Är det någon som vet om man kan använda spakstället till 4växlad låda om jag byter till en 5växlad dito?De gäller en Caddy-88.