Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Cd-spelare köpes.

Startad av T16 Aero · 2003-01-06 · 1 svar

T16 AeroTrådstart
Bilstereo cd-spelare köpes. Anslutning till slutsteg ett måste. Max 300:-
beolover
För 300 kr lär du inte få tag i en cd spelare om du inte går till t-centralen och köper en av en pundare :h , nä du får nog kolla in på : www.mds.se
www.brl.se

johan

Fler trådar i Köp och sälj