GGubbenTrådstart2007-12-02För en tid sedan dog mitt centrallås på "Gamla Bettan" (945-91)....säkringen e hel.... nån som har ett bra tips om var man bör starta felsökningen ??? Tackar :)
Dålig jordning av/i förardörren orsakade fel på c-låset på en gammal Granada jag har.
DDon_JuAnte2007-12-09 · #Hör och häpna!......Nu har fanskapet lagat sig själv!.....centrallåset funkar igen......snacka om högre makter :D
Ffraggelpelle2007-12-09 · #Då är det säkert glapp nånstans och felet lär nog tyvärr komma tillbaka förr eller senare...