Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Centrallås

Startad av Gubben · 2007-12-02 · 4 svar

GubbenTrådstart
För en tid sedan dog mitt centrallås på "Gamla Bettan" (945-91)....säkringen e hel.... nån som har ett bra tips om var man bör starta felsökningen ??? Tackar :)
Ludde_57
Dålig jordning av/i förardörren orsakade fel på c-låset på en gammal Granada jag har.
anden__z
Kolla om relät fungerar.
Don_JuAnte
Hör och häpna!......Nu har fanskapet lagat sig själv!.....centrallåset funkar igen......snacka om högre makter :D
fraggelpelle
Då är det säkert glapp nånstans och felet lär nog tyvärr komma tillbaka förr eller senare...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil