Verkar som signalpulsen för upplåsningen inte fungerar men är det samtliga dörrar som det inte går att låsa upp?
Om det är så är det förmodligen styrenheten som felet sitter annars bruakr det vara kärvande centrallås motorer vanligt på dessa bilar.
Osäker till var dess styrenhet är placerad men samtliga speciellt gällande cenrallåset är iaf hela?
Ett mer märkesrelaterat forum kan detta med vara. https://www.usabilforum.se/viewforum.php?f=2
Om det är så är det förmodligen styrenheten som felet sitter annars bruakr det vara kärvande centrallås motorer vanligt på dessa bilar.
Osäker till var dess styrenhet är placerad men samtliga speciellt gällande cenrallåset är iaf hela?
Ett mer märkesrelaterat forum kan detta med vara. https://www.usabilforum.se/viewforum.php?f=2