Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

centrallås cheva trans sport

Startad av gripen · 2012-08-25 · 1 svar

gripenTrådstart
har ett problem med min cheva-99, det går o låsa med fjärrkontrollen men inte låsa upp, går inte o låsa upp med knappen på dörren heller, provat o bytt larm modulen (cargard 950s) men det blev ingen skillnad, kan det vara
styrenheten som har gått sönder? o i så fall var sitter den?

//GRIPEN.
slirfeldt
Verkar som signalpulsen för upplåsningen inte fungerar men är det samtliga dörrar som det inte går att låsa upp?
Om det är så är det förmodligen styrenheten som felet sitter annars bruakr det vara kärvande centrallås motorer vanligt på dessa bilar.

Osäker till var dess styrenhet är placerad men samtliga speciellt gällande cenrallåset är iaf hela?

Ett mer märkesrelaterat forum kan detta med vara. https://www.usabilforum.se/viewforum.php?f=2

Fler trådar i Hjälpforumet Bil