Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Centrallås corsa

Startad av jonilen · 2009-02-22 · 0 svar

jonilenTrådstart
Har en Opel Corsa med ett icke fungerande c-lås. Började med att det inte fungerade när man öppnade förardörren. Men då fungerade passagerardörrens .
Men nu så funkar inget, kan det vara ngt relä eller är det ngn som vet hur det funkar på en Corsa??

Mvh Johan:i:

Fler trådar i Hjälpforumet Bil