Ta isär luftfiltret och se till så att det får lufta ordentligt, lyft av minuspolen, eller båda, i nån timme. Felkoden bör släppa.
Lyft locket på fördelaren också och torka rent, bara för att va extra säker.
MAP sensor på dessa så ingen LMM som kan gå sönder heller. Om de inte är mycket ändrat på 1,4:orna
Det kan ev. behöva släckas en felkod med utrustning, men tror nog att den är temporär och försvinner med strömlös bil och luftning.
Insuget sitter i högerskärmen, antagligen fick du med dig vatten in och en givare sa ifrån och satte en felkod.
Lyft locket på fördelaren också och torka rent, bara för att va extra säker.
MAP sensor på dessa så ingen LMM som kan gå sönder heller. Om de inte är mycket ändrat på 1,4:orna
Det kan ev. behöva släckas en felkod med utrustning, men tror nog att den är temporär och försvinner med strömlös bil och luftning.
Insuget sitter i högerskärmen, antagligen fick du med dig vatten in och en givare sa ifrån och satte en felkod.