Hej, kan vi utesluta bränslefilter, fin filter och länkage delar från gaspedal och bränslepump. Motorn går ok på tomgång och startar Ok varm som kall ? Lycka till verkstan.
Hej
Har en cheva pickis med 6,2 diesel. Startar bra och går fint tills man rör gasen. Då ökar varvet rejält och den börjar gå ojämnt. Varvet sjunker efter en bra stund men den står och "sågar" först. Går ryckigt på vägen också. Långa sugande ryck.
Tips mottages med tacksamhet.
Har en cheva pickis med 6,2 diesel. Startar bra och går fint tills man rör gasen. Då ökar varvet rejält och den börjar gå ojämnt. Varvet sjunker efter en bra stund men den står och "sågar" först. Går ryckigt på vägen också. Långa sugande ryck.
Tips mottages med tacksamhet.