De brukar ju var så att om bilen lutar för mycket så ska de finnas något som blockerar brännslepumpen så att den inte ska ligga å pumpa ut soppa säkerhetknapp som slår till.
Hej. Jag hissade upp bilen ganska högt i bakänden (med en lastväxlarkrok:rolleyes:) för det verkade finnas luft i kylsystemet. När jag stod där och luftade, så stannade motorn, sen har jag inte fått igång den nåt mer...:mad: Bränslepumpen verkar ha slutat gå, den hörs i alla fall inte längre.
Finns det kanske nån typ av tiltsensor som bryter något när det lutar för mycket, eller har pumpen kanske sugit luft så den har skurit? Så känslig är den väl ändå inte??:eek:
Finns det kanske nån typ av tiltsensor som bryter något när det lutar för mycket, eller har pumpen kanske sugit luft så den har skurit? Så känslig är den väl ändå inte??:eek: