Jag kan inte den specifika modellen, men på min BMW som har liknande uppsättning, dock inte luft.
Fick tag på monroe dämpare till en tyngre bil som jag satte bak med samma längd och pluggade nivåregleringen (behöver inte du göra när du har luft, men riv bort onödiga ledningar)
Antar du borde kunna montera bort kompressorn och ersätta dämparna på liknande sätt, dock svårt att veta hur långa de ska vara. Något cheva-forum i usa kanske har bättre tips på det.
Sen det med elektroniken, har du tur har kompressorn egen säkring, alternativt döda +kabeln. (klipp av och sätt isoleringshatt på den).
Om den är kontrollerad av någon styrbox så kan det kanske bli en jäkla massa varningsklockor och felkoder förvisso, har du någon lampa specifikt för den ?
Fick tag på monroe dämpare till en tyngre bil som jag satte bak med samma längd och pluggade nivåregleringen (behöver inte du göra när du har luft, men riv bort onödiga ledningar)
Antar du borde kunna montera bort kompressorn och ersätta dämparna på liknande sätt, dock svårt att veta hur långa de ska vara. Något cheva-forum i usa kanske har bättre tips på det.
Sen det med elektroniken, har du tur har kompressorn egen säkring, alternativt döda +kabeln. (klipp av och sätt isoleringshatt på den).
Om den är kontrollerad av någon styrbox så kan det kanske bli en jäkla massa varningsklockor och felkoder förvisso, har du någon lampa specifikt för den ?