Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Chip till 190e 2.3

Startad av hasse25 · 2008-04-09 · 3 svar

hasse25Trådstart
hej jag har en 190e 2.3 -90 som jag gärna vill chippa

kan nån rekomendera mig några företag som utför detta, inte alla som chipar gamla mercedes

är det bra med chip på en 4cyl 2.3?? nån som har gjort det?
sigge21
vilken ände av landet bor du i då??
kage
stockholm men spelar ingen roll kan åka en bit;)
sigge21

Fler trådar i Hjälpforumet Bil