vilken ände av landet bor du i då??
hej jag har en 190e 2.3 -90 som jag gärna vill chippa
kan nån rekomendera mig några företag som utför detta, inte alla som chipar gamla mercedes
är det bra med chip på en 4cyl 2.3?? nån som har gjort det?
kan nån rekomendera mig några företag som utför detta, inte alla som chipar gamla mercedes
är det bra med chip på en 4cyl 2.3?? nån som har gjort det?