Det låter som om det är dax att byta olja.. Dra ur stickan och lukta på den och kolla färgen.. Den ska vara klar röd och den ska inte lukta bränt.. Byt olja filter och oringspackingar kan den bli bättre
Hejsan!
Jag har lite problem med min chrysler felet är att det inte går att få i backen det är så att den nästan går i och orkar ibland rulla lite men är död för det mesta. Det är så konstigt för det funkar hur bara som helst framåt. Är det någon som har haft samma problem och hur har ni löst det i sådantfall. Självfallet är bilen en automat eftersom jänkarna är lata på att växla... :-)
Jag har lite problem med min chrysler felet är att det inte går att få i backen det är så att den nästan går i och orkar ibland rulla lite men är död för det mesta. Det är så konstigt för det funkar hur bara som helst framåt. Är det någon som har haft samma problem och hur har ni löst det i sådantfall. Självfallet är bilen en automat eftersom jänkarna är lata på att växla... :-)