Verkar ju vara ett värmeberoende fel. Jag är inte så familjär med din bilmodell, vilken typ av bränslesystem har du, förgasare eller insprut. Om insprut, vilken modell av insprut, Bosch eller vad? Vilken sorts tändsystem har du? Jag förmodar i alla fall att det är en bensinare.
Efter hur lång tids körning lägger motorn av, är det efter ungefär samma tids körning eller är det helt slumpmässigt?
Om du har datorstyrd tändning kan man tänka sig Tändspole(ar), tändmodul, impulsgivare eller databox.
Mvh Janne
Efter hur lång tids körning lägger motorn av, är det efter ungefär samma tids körning eller är det helt slumpmässigt?
Om du har datorstyrd tändning kan man tänka sig Tändspole(ar), tändmodul, impulsgivare eller databox.
Mvh Janne