Kan vara pulsgivare för hastighetsmätaren på växellådan som gett upp, men har inte själv pysslat mycket med dessa så tills vidare det dyker upp mera svar här så testa även, det modellspecifika forumet: https://www.chryslerforum.se/main/index.php?sid=986c48d40f2eb9d7620dfc5ee2006970 som finns kunnigt chryslerfolk.
Hej Jag har en Chrysler Voyager -97 med följande fel.helt plötsligt slutade både hastighetsmätaren och vägmätaren att fungera samt att automatlådan endast går upp till steg 2.förmodar att det är någon pulsgivare som är kass.men vilken, Tacksam om någon har något tips Mikael