Verkar mysko, har du verkligen kopplat stereon på rätt ställe, dra gärna egna kablar till denna om det inte finns färdigt. Antar att amerikanska vagnar inte har vanlig din-kontakt från början. Vart jordade du stereon? Se till att allt har riktig + och minus.
Fungerar det sedan fortfarande inte, då har något annat lossnat eller gått sönder. Verkar vara någon gemensam jordpunkt eller liknande eftersom alla dessa funktioner slutade att fungera samtidigt.
Fungerar det sedan fortfarande inte, då har något annat lossnat eller gått sönder. Verkar vara någon gemensam jordpunkt eller liknande eftersom alla dessa funktioner slutade att fungera samtidigt.