Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

chrysler voyager-93

Startad av micke61 · 2008-06-23 · 1 svar

micke61Trådstart
skulle sätta in bilstereo i bilen efter detta så funkar inte ac:n inner belysningen och bagagelucksöppnaren funkar inte förrän man sätter på tändningen dörrlåset funkar inte heller nu funkade förut så att passagerardörren också öppnades alla säkringar verkar hela vet någon om man ska ha någon direktström till detta klockan slocknar också och blinkar när man starta ska den vara igång alltid och lysa ?
tjejen
Verkar mysko, har du verkligen kopplat stereon på rätt ställe, dra gärna egna kablar till denna om det inte finns färdigt. Antar att amerikanska vagnar inte har vanlig din-kontakt från början. Vart jordade du stereon? Se till att allt har riktig + och minus.
Fungerar det sedan fortfarande inte, då har något annat lossnat eller gått sönder. Verkar vara någon gemensam jordpunkt eller liknande eftersom alla dessa funktioner slutade att fungera samtidigt.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil