Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

citroen berlingo

Startad av erry · 2007-07-10 · 1 svar

erryTrådstart
hej ,bytte drivaxeln på min berlingo o nu behöver jag fylla på olja i växellådan men hur o var
twigger4life
Du har väl antagligen redan fyllt olja men här finns annars ett bra forum:
https://forum.citroenakuten.com/viewforum.php?f=44

Lindes

Fler trådar i Hjälpforumet Bil