LLundgrenTrådstart2010-06-24Hej
Bilen bara stanna (tvärdog) ,Kan det vara Diselpumpen eller något annat fel?
Är det någon som har en diselpump liggandes till en 2,0 HDI-00
Tacksam för hjälp // Lundgren
Hej
Bilen bara stanna (tvärdog) ,Kan det vara Diselpumpen eller något annat fel?
Är det någon som har en diselpump liggandes till en 2,0 HDI-00
Har du partikelfilter i ditt motorsystem, det kan vara helt igensatt.
Mvh Janne
Inget partikelfilter på en så gammal....
Vanligt att både motorkabelmattan gnags sönder och att den elektriska förpumpen i tanken pajjar....
Spring inte iväg och byt pump om du inte VET att den är trasig.
Har motorlampan lyst en tid innan den stannade :fraga Börja med att läsa ut felkoder....kolla säkringar och om tankpumpen går :upp
Kolla så inte kamremmen är av!